I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, December 26, 2011

[TRANS] 111225 - Baro's Christmas Letter


Eng Trans:
To. BANA

Hello, BANA?

It's BARO ^^" Have you been well??

Truthfully, I missed our BANA a lot, but I waited so that I could appear like jjan!! today~ ㅎㅎ Was it... a surprise present? Hehe~ Although I want to spend a special day like this with BANAs, I'm sad that we can't ㅠ^ㅠ. But don't be too sad and just wait a bit more!! You can't cry either!! Then Santa Claus won't give you a present~ ^^

?? Huh?? What present do I want?? Hmm... I think I have already received a large gift. The good memories and good people that I've come to know since our debut. And I'm really happy that our members and I received a special present called BANA. I'm going to protect these presents forever! Promise~!!!

Then spend a cheerful Christmas and I hope you make many good memories ^^"


Indo Trans:
Untuk. BANA

Halo, BANA?

Ini Baro^^" Apakah kabar kalian baik?

Sebenarnya, saya sangat merindukan BANA, tapi saya menunggu jadi saya bisa hadir seperti jjan!! hari ini~ ㅎㅎ Apakah... sebuah hadiah kejutan? Hehe~ Meskipun saya ingin menghabiskan satu hari spesial seperti sekarang dengan BANAs, saya sedih karena itu tidak bisa ㅠ^ㅠ. Tapi jangan sedih dan tunggu waktunya!! Kalian tidak boleh bersedih juga!! Nanti Santa Claus tidak akan memberikan kalian hadiah~^^

?? Huh?? Hadiah apa yang saya inginkan?? Hmm... Saya pikir saya telah menerima banyak hadiah. Pengalaman yang bagus dan orang yang baik yang saya telah tau semenjak saya debut. Dan saya sengat senang ketika para member dan saya menerima spesial hadiah yang disebut BANA. Saya akan menjaga hadiah ini sebaik mungkin! Percayalah~!!!

Dan, habiskan hari Natal menyenangkan dan saya harap kalian membuat banyak pengalaman baik ^^"


TAKE OUT WITH FULL CREDIT!!!
Credit and eng trans by: hyejin @ b1a4trans
Indo trans by: dhea규 @ eggpurple-12.blogspot

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger